Search

Kurzy a přednášky

Památky Praha 5

Archiv Školení

Přednáška: Základy projektového řízení

There are no translations available.

Ve dnech 16. 4., 17.4. od 17:00 do 17:45 se v Informačním centru MČ Prahy 5, Štefánikova 249/30 uskuteční přednáška na téma: Základy projektového řízení

Anotace přednášky:

  • Základní pojmy z teorie a pravidel projektového řízení

Účastníci semináře se ve stručnosti seznámí s tím, co je projekt, jak ho naplánovat a jak postupovat v průběhu projektu, jak jej řídit, jaké zvolit strategie a zásady pro dovedení projektu do úspěšného cíle.

  • Osoba projektového manažera

Jaké má mít projektový manažer osobní vlastnosti, jaké znalosti, jak tyto znalosti aplikovat v praxi. Účastníci semináře vyslechnou rady a doporučení, kde „být tvrdí“ a kde „přimhouřit oko“.

  • Teorie versus praxe

Závěrem bude nabídnuto porovnání teoretických vědomostí a praktických zkušeností ze všech oblastí vztahujících se k projektovému řízení, tzv. Best practise.


Přednášející: Ing. Miroslava Buchbauerová, Projektová manažerka oddělení ICT ve společnosti Český Aeroholding, a.s.
Řídila komplexní projekty implementací ICT systémů, např. Geografický informační systém, ICT Service Desk, včetně základních ITIL procesů, Document Management System, včetně napojení na ISDS, projekt implementace Elektronické spisové služby nebo v poslední době také projekt dosažení souladu s PCI DSS standardy. Při výstavbě Terminálu 2 v letech 2004 až v 2006 vedla a koordinovala projekty výstavby infrastruktury pro GSM operátory a infrastruktury pro bezdrátovou síť. Je certifikovaným projektovým manažerem stupně C podle standardů IPMA a členem Společnosti pro projektové řízení, kde zastává funkci Manažera kvality a člena Odvolací komise certifikačního orgánu SPŘ.

 

Přednáška: Obchodní jednání - etiketa v ČR vs. v zahraničí

There are no translations available.

Ve dnech 3. 4. a 10. 4. 2013 od 19:00 do 19:45 a 9. 4. od 18:00 do 18:45 se v Informačním centru MČ Prahy 5, Štefánikova 249/30 uskuteční přednáška na téma: Obchodní jednání - etiketa v ČR vs. v zahraničí

Anotace přednášky:

  • Profesní etiketa, chování na pracovišti, neetiketa, mobilní etiketa, příklady obchodního jednání ve vybraných zemích - výběr zajímavostí (Německo, Rakousko,UK, USA, Švédsko, Španělsko, Řecko, Rusko, Vietnam aj. aneb co dělat a čeho se vyvarovat)


Přednášející: Ing. Hana Vincencová, Financial Advisor, Fincentrum a.s.
Absolvovala VŠE v Praze. Má za sebou několikaletou praxi ve významné společnosti v oboru finančního poradenství. Zabývá se komplexním finančním poradenstvím pro jednotlivce, rodiny, podnikatele i velké korporátní klienty. Má zkušenosti z oblasti poradenství zaměstnancům, odborům, managementu ve firmách dle konkrétních požadavků (důchodová reforma, finanční gramotnost, finanční plánování, finanční benefity s příspěvkem zaměstnavatele, odpovědnost zaměstnance za škodu, genderová směrnice, dluhové poradenství aj.).

 

Přednáška: Time Management a osobní organizovanost

There are no translations available.

Ve dnech 3. 4. a 10. 4. 2013 od 18:00 do 18:45 se v Informačním centru MČ Prahy 5, Štefánikova 249/30 uskuteční přednáška na téma: Time Management a osobní organizovanost

Anotace přednášky:

  • Máte hodně práce? Nestíháte? Důležité věci odkládáte a odevzdáváte po termínu? Nestíháte sjednané schůzky? Nic nezačínáte na čas a vše se protahuje? Cítíte se vyčerpaní? Chcete to změnit?

Motto: „Čím více jsme si vědomi svých dlouhodobých osobních a pracovních cílů, tím lepší bude naše organizovanost v soukromí i v práci. Čím lépe plánujeme a organizujeme, tím více svůj čas řídíme a tím spokojenější jsme.“

 

Přednášející: Ing. Irena Staňková, Trenér & Kouč, majitelka společnosti SOPHISTO s.r.o.
Vystudovala Ekonomickou fakultu, absolvovala roční studium Marketingu a Managementu v Británii. Pracovala jako Projektová manažerka, Director of Studies, má 12 leté zkušenosti jako Trenérka a Kouč v oblasti rozvoje lidí v nadnárodních tréninkových a konzultačních společnostech. V roce 2010 založila vzdělávací společnost SOPHISTO, která poskytuje služby v oblasti tréninků, koučinků a poradenství. Mezi její oblíbené rozvojové programy patří manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, vyjednávání, time management a osobní organizovanost, prezentační dovednosti, řešení konfliktů a stížností, efektivní vedení porad, týmová práce a individuální koučink.

   

Přednáška: Změny v zákoníku práce v roce 2013

There are no translations available.

Ve dnech 3. 4., 9.4. a 10. 4. 2013 od 17:00 do 17:45 se v Informačním centru MČ Prahy 5, Štefánikova 249/30 uskuteční přednáška na téma: Změny v zákoníku práce v roce 2013

Anotace přednášky:

  • krátký přehled novely ZP z roku 2012 a jejich dopad do současné praxe
  • Vznik a skončení pracovního poměru – jak stanovit zkušební dobu dle typu pozice a jakým způsobem pracovat s prodlužováním pracovních smluv na dobu určitou a jeho využití v reálném životě? Jaké máme změny v možnosti ukončení pracovního poměru a s tím případně související odstupné odvíjející se od délky pracovního poměru? Kdy použít dohodu o pracovní činnost a kdy dohodu o provedení práce? Během přednášky se pokusíme stručně a jasně odpovědět na tyto a další základní aspekty vzniku a ukončení pracovního poměru.
  • Dovolená – kdy a jak řídit a nařídit čerpání dovolené zaměstnanci? Podmínky vzniku a správného plánování a řízení dovolené v průběhu kalendářního roku.
  • Pracovně lékařské služby - co přinese připravovaná novela od 1.4. 2013? Musím mít společnost smluvního „závodního“ lékaře? I brigádník na výpomoc na recepci potřebuje vstupní lékařskou prohlídku? Tyto otázky si klade každý zaměstnavatel v této době. Stručný výčet povinností zaměstnavatele ve vztahu k zajištění pracovně lékařských služeb.

 

Přednášející: Simona Běhounková, Staffing Director Randstad s.r.o.
Pracuje ve společnosti třetím rokem. Její odpovědností je řízení poboček na území ČR zejména pro službu dočasného přidělení zaměstnanců ze všech oblastí businessu. Z podstaty své práce se každodenně v praxi setkává se zákoníkem práce, zákonem o zaměstnanosti a dalšími legislativními nařízeními.

 

Přednáška: Financování podniku a úvěry pro podnikatele

There are no translations available.

Ve dnech 26.3, 27.3. a 2. 4. 2013 od 19:00 do 19:45 se v Informačním centru MČ Prahy 5, Štefánikova 249/30 uskuteční přednáška na téma: Financování podniku a úvěry pro podnikatele

Anotace přednášky:

  • možnosti financování podniku, výhody a nevýhody jednotlivých forem financování, účely financování vs. vhodné finanční produkty, praxe na českém bankovním trhu, novinky a zajímavosti v oblasti úvěrů bankovních institucí napříč trhem


Přednášející: Ing. Hana Vincencová, Financial Advisor, Fincentrum a.s.
Absolvovala VŠE v Praze. Má za sebou několikaletou praxi ve významné společnosti v oboru finančního poradenství. Zabývá se komplexním finančním poradenstvím pro jednotlivce, rodiny, podnikatele i velké korporátní klienty. Má zkušenosti z oblasti poradenství zaměstnancům, odborům, managementu ve firmách dle konkrétních požadavků (důchodová reforma, finanční gramotnost, finanční plánování, finanční benefity s příspěvkem zaměstnavatele, odpovědnost zaměstnance za škodu, genderová směrnice, dluhové poradenství aj.).

   
«StartPrev12NextEnd»

Page 1 of 2